Cenové hladiny
Eshop - Novinky do modulu cenových hladin - automatické nastavení a další
Modul cenových hladin, umožňuje nastavit zákazním různé slevy podle různých parametrů. Je to praktický nástroj k podnícení lidí, aby nakoupili častěji a za větší finanční obnos.
Pro ty kdo mají modul aktivován - aktivace je za jednorázovou cenu 2 000 Kč bez DPH z důvodu počátečních nastavení a nalezení ideálního nastavení cenového programu pro specifika oboru Vašeho obchodu.
Kdo modul aktivován nemáte konzultujte s námi zda by byl pro vás vhodný (Konzultace marketingových strategií podpora@als.cz . Podle posledních průzkumů jsou věrnostní programy a možnost "pronakupovat se" k lepší ceně jedním ze stěžejních faktorů, podle kterých se zákazníci rozhodují v jakém e-shopu nakoupí, a zda se do něj příště vrátí.
Přidána možnost automatického nastavení cenových hladin
nastavení cenové hladiny při dosažení určitého obratu zákazníkem e-shopu (počítají se jen vyřízené objednávky)
nebo možnost:
nastavení cenové hladiny při dosažení určitéhopočtu objednávek (počítají se jen vyřízené objednávky)
a dále možnost podpořit a zamotivovat zákazníky, aby se v e-shopu registrovali tím, že hned po registraci dostanou "lepší cenu" díky funkci:
automatické nastavení cenové hladiny B pro všechny registrované uživatele.
Funkce modulu cenové hladiny
Aby uživateli šla nastavit a fungovala cenová hladina, musí disponovat oprávněním pro nakupování v eshopu (toto oprávnění má například skupina eshop)
Cenové hladiny umožňují nastavit různé ceny pro kupující (registrované uživatele eshopu), podle toho do jaké cenové hladiny je zařadíte. Cenové hladiny můžete při tvorbě a nastavení e-shopu přidělovat kupujícím například podle obratu který v eshopu udělali.
DO OBRATU SE POČÍTAJÍ POUZE OBJEDNÁVKY SE STATUSEM VYŘÍZENO!
Cenovou hladinu pro jednotlivé zboží je možné určit částkou přímo u položky zboží e-shopu, nebo centrálně určitým procentem ze základní ceny. Je tak možné kupující motivovat k tomu, aby se zaregistrovali, opakovaně nakupovali a získali tak výhodnější ceny. Přihlášenému uživateli eshopu, e-shop ukazuje ceny dle jeho aktuální cenové hladiny. Cenové hladiny umožňují zavést věrnostní programy pro kupující a zvýšit si tak obrat.
Nastavení základního režimu uplatňování cenových hladin:
- CENOVÁ HLADINA SE UPLATŇUJE V % ze základní ceny - program při této volbě nebere v úvahu nastavení ceny v Kč u jednotlivých položek zboží, ale pouze cenové hladiny v % níže.
- CENOVÁ HLADINA V % SE NEUPLATŇUJE, uplatňují se ceny zadané u zboží v Kč - program při této volbě nebere v úvahu nastavení cenových hladin v % níže, ale pouze cenu zadanou u jednotlivých položek zboží v Kč.
- UPATŇUJÍ SE CENY V Kč U ZBOŽÍ (PŘEDNOSTNĚ) a cenová hladina v % (pokud není vyplněna cena v Kč) - Cena zadaná v Kč u zboží má vyšší prioritu (uplatňuje se přednostně), pokud je zadaná cena v Kč u zboží, cenová hladina v % se neuplatňuje.
Nastavení cenových hladin pro uživatele:
A) AUTOMATICKY - např. dle dosaženého obratu, nebo dle počtu realizovaných objednávek, nebo po registraci, program automaticky nastzaví danému uživateli cenovou hladinu, podle pravidel v nastavení výše.
B) INDIVIDUÁLNÍ NASTAVENÍ cenové hladiny pro každého uživatele ve Správě uživatelů eshopu po kliknutí na Detail registrovaného uživatele (ikona ozubené kolečko). Na tomto místě je možné uživateli přidat navíc speciální osobní slevu, která se přičte k cenové hladině.
Výpočet cenové hladiny:
Pokud je základní cena zboží 100 Kč a chcete aby cena pro zákazníka s touto cenovou hladinou byla 90 Kč (10% sleva) nastavte cenovou hladinu 90%
VIDEO na web
Pokud chcete umístit video na web, můžete využít našeho >>