Internetový obchod - e-shop
- Přidání položky zboží do eshopu
- Souvisejcí položky zboží
- Cenové hladiny
- Dostupnost zboží
- Skrývání položek eshopu tak, aby nešlo nakoupit
- Obchodní podmínky - doporučení pro e-shopy
- Smazání položky zboží
- Založení zboží s hlídáním stavu skladu
- Nastavení údajů a plateb. podmínek
- Nastavení košíku
- Centrální správa položek eshopu
- Vyřízení objednávky zákazníka
- Různá nastavení chování eshopu
- Zbozi.cz - registrace zbozi do katalogů zboží
- Jak mohu určité zboží zpřístupnit jen partnerům?
- Jak může partner (dodavatel) přidávat zboží do mého e-shopu?
Tyto informace jsou určeny pro uživatele, kteří mají zakoupený modul internetového obchodu (eshop).
Obchodní podmínky
Ještě připomínáme povinnosti co uvádět do obchodních podmínek eshopu, které kontroluje ČOI a za chybějící věci uděluje pokuty:
- při reklamaci když zákazník posílá zboží zpět, uvést nárok na vrácení ceny včetně poštovného (ze zákona)
- kontakt, IČ
- možnost odstoupení od smlouvy do 14 dní dle zákona (možnost vrátit zboží)
- že náklady na použití elektronických komunikačních prostředků na dálku si hradí zákazník sám
- doba po kterou zůstává cena platná (možná vyžadují proto, že eshopy někdy měnily ceny tak, že zákazník dostával zboží za jinou cenu než za jakou si jej původně objednal, každopádně i akční letáky supermarketů mají vyznačenou platnost nabídky kvůli zákonu)
VIDEO na web
Pokud chcete umístit video na web, můžete využít našeho >>