logotyp
Login

Verze 10.0.1-patch024 od 2.3.2010

ESHOP - Hromadné importy zboží

Přidaná funkce třídění během importu vkládá novou položku zboží pouze v případě, že nenajde v eshopu položku se stejným identifikačním číslem. V opačném případě položku přeskočí a pokračuje dalším zbožím. Nestane se tak, aby bylo v e-shopu naimportováno více duplicitních položek zboží.

Dále byla přidána funkce, která přeskočí řádky bez akce, takže se import položek zboží znatelně urychlí. Byla také provedena oprava neimportujících se položek eshopu, které obsahovaly v názvu nebo v popisku znak apostrof ('). Do importu bylo také přidáno "setřepání" kategorií s tím, že se ukládají pouze kategorie s vyplněnou položkou "Název". Z názvů kategorií a nadkategorií se nově odstraňují prázdné znaky a mezery na začátku a na konci menu je tak mnohem upravenější. 

ESHOP – zobrazení počtu ks zboží skladem

V této verzi byla provedena oprava zobrazení počtu kusů skladem v detailu položky zboží. Ten se nezobrazoval při počtu vetším než 0 kusů (při aktivaci odpočet rezervovat v košíku). Nyní tomu tak je: zákazník má přehled o naskladnění zboží po celou dobu výběru zboží. 

ESHOP – otevřená objednávka

Právě jsme doprogramovali Modul otevřené objednávky, který je za příplatek. Získáte mocný nástroj pro zlepšení kvality prodeje (objednávky na podpora@als.cz, případně obchod@als.cz).

Funkci modulu nejlépe pochopíte při porovnání rezervace v košíku. Bez použití Modulu otevřené objednávky si zákazník může dát zboží do košíku a mít ho tam rezervováno po dobu, kterou v administraci povolíte. Pokud si po týdnu potvrzení nákupu rozmyslí a nic nekoupí, tak se zboží normálně vrátí na sklad. Nevýhodou pro Vás ovšem je, že Vy jste po celou dobu, co bylo zboží v košíku zákazníkem rezervováno, nemohli zboží prodávat.

Naproti tomu otevřená objednávka je závazná objednávka. Když si zákazník vloží zboží do košíku, závanzně potvrzuje, že zboží koupí. Otevřenou objednávkou umožníte zákazníkovi mít třeba měsíc otevřenou objednávku ve zboží. Ale po Vámi nastavené době se otevřená objednávka sama automaticky převede na normální objednávku a uzavře. Tím pádem například u novinek nemůže nastat situace, kdy vy obešlete zákazníky mailem a první zákazník si vloží do košíku 90 % nového zboží do košíku, aniž by ve finále cokoliv objednal.

Byla také zprovozněna část administrace otevřených objednávek, včetně přidávání a odebírání zboží administrátorem z existujících otevřených objednávek.

ESHOP - Nákup pouze pro registrované

Byla přidána volba "Nákup pouze pro registrované". Pokud je tato volba zaškrtnutá, tak v eshopu mohou nakupovat jen registrovaní uživatelé (v košíku nelze pokračovat v potvrzení objednávky bez registrace). Nastavení funkce "Nákup pouze pro registrované" naleznete v Administraci, dále v sekci Nastavení eshopu, následně Základní nastavení eshopu.

Eshop – cenové hladiny

Provedena oprava chybného určení ceny dle cenové hladiny pro uživatele při přidávání zboží do nevyřízené objednávky v administraci. Nyní se cena zobrazuje korektně. 

ESHOP – zrychlení přidávání zboží u nevyřízené objednávky

Z důvodu zrychlení systému byla přesunuta volba pro přidání zboží do nevyřízené objednávky. V detailu nevyřízené objednávky je přidávání zboží až pod odkazem "[+] Přidat zboží do objednávky".

Velký Web a ESHOP - Modul Napište nám

Nyní po odeslání formuláře Napište nám nezůstává na webu návštěvníkem vyplněné telefonní číslo.

ESHOP – když položka zboží už není k dispozici

Pokud se návštěvník dostane na položku eshopu, která již není k dispozici, přesměruje se na homepage. Obvykle návštěvníci přichází na vyprodané položky e-shopu z odkazů na jiných stránkách, přes vyhledávače zboží a přes další druhy odkazů...